Bekijk deze case

KPN

Branche: ICT, Telecom
Thema's: Projectmanagement, Service Level Management, Business Analyse, DevOps

Opdracht

Onderstaande opdrachten zijn uitgevoerd in samenwerking met een preferred supplier voor KPN IT Nederland:

  • Business Analyse
  • Projectmanagement (DevOps)
  • Voorbereiden beheercontract (SLA)

Werkwijze

In het kader van IT beheer en vernieuwing zijn de volgende werkzaamheden uitgevoerd:

  • Projectmanagement; aansturing van een DevOps team
  • Uitvoeren impact analyses binnen het Billing (facturatie) domein
  • Service- en contractafspraken formaliseren m.b.t. functioneel (FAB) en technisch applicatiebeheer (TAB)

Resultaat

In samenwerking met een professioneel DevOps team zijn onderstaande resultaten bereikt:

  • Levering van IT diensten (CRM en Billing) conform vooraf afgesproken service levels
  • Impactbepalingen en kosten/baten analyses van gewenste veranderingen
  • Uitbreiding bestaand beheercontract en dienstverlening met functioneel beheer activiteiten
Ga terug naar overzicht